Pagrindiniai prekių ženklai didina kainas Kinijoje

Pagrindiniai prekių ženklai didina kainas Kinijoje

15.01.2025
 Kompanija „Continental“ laiške nurodė, kad, siekdama išlaikyti aukštą produktų ir paslaugų kokybę, nuo vasario 1 d. padidins tiek savo pavyzdinio prekės ženklo „Continental“, tiek „Viking“ padangų kainas. Pasak „Continental“, iki trijų procentų padidinus kainas bus išspręsta išlaidų spaudimo problema, kartu užtikrinant stabilų tiekimą partneriams ir rinkai.

 Tuo tarpu „Michelin“ pranešė partneriams, kad koreguos lengvųjų, lengvųjų komercinių ir sunkvežimių padangų kainas Kinijoje ir Mongolijoje. Planuojamas kainų padidinimas svyruoja nuo trijų iki aštuonių procentų ir įsigalios nuo sausio 20 d. „Michelin“ pabrėžia, kad kainas reikia didinti, norint ir toliau tiekti aukštos kokybės, aukštos kokybės gaminius ir užtikrinti ‚sveiką ir stabilią‘ įmonės veiklą.

 Be to, „Sumitomo Rubber (Kinija)“ paskelbė, kad nuo 2025 m. sausio 1 d. maždaug trimis procentais didina „Dunlop“ lengvųjų automobilių padangų kainas. Bendrovė teigia, kad ši priemonė būtina, kad ji „ir toliau teiktų aukštos kokybės gaminius ir paslaugas savo klientams ir vartotojams bei užtikrintų mūsų bendrovės veiklos tvarumą“.